Wednesday, January 19, 2011

in my list right now ;D





aku selalu carik bag patern2 macam ni.selalu jumpa mesti coklat and hitam.aku dah selalu ada kaler beg macam tu.so aku suka dengan dua kaler ni.so aku akan carik.tapi aku rasa pink lagi cantik la.







aku sukakan yang simple sahaja.aku rasa aku akan carik baju2 macam ni lepas ni ;))


kene carik seluar hitam balik.sebab dah koyak.grrrrrrrrrr

                                          
                                              
wah aku gila minat dengan kasut macam ni.gila selesa bila pakai.aku nak carik satu macam ni.hari tu ada nampak tapi sekarang dah ada target.so dah taw dekat mana.yeahhh.i think i choose the blue colour.




banyak aku rasa list aku ni.tapi tak apa.aku rasa better ada list daripada jalan2 tibe2 nampak terus beli lagi membazir kan.so aku harap aku akan dapatkan benda ni.selalunya murah la aku akan carik.sebabnya aku bukannya bekerja.hasil2 simpanan and jualan sikit aku akan beli.sebab aku nak jadi yang simple sahaja sekarang.cewahhhhhhh ;)))

p/s : dont forget this weekend ya girlllllsssssssss ;)))

1 comment:

  1. kasut macamtu dekat kedai mix it macam ade jual kalau tak silap...

    ReplyDelete