Thursday, January 20, 2011

happy thaipusam day



                                                      berkurun lamanya tidak naik basikal.

                                                             mamat bajet kuat.kihkhikh





hari ini public holiday.memang best la.sebabnya dua kelas tak payah pergi.seronok la kan.selalu kalau ada kelas hari khamis la paling lemau sekali.sebabnya pagi sampai ke petang.tak ada rest sangat.penat gila.so fizzal suruh aku datang ke rawang rumah die.sebabnya selalu die sahaja je yang datang shah alam.so aku pergi la drive sorang2 ke rawang tu.takut semua ada sebabnya lori kereta laju2.cuak gak.sampai je pergi jalan2 jap.lepas tu petang die ajak naik basikal.sebabnya.die dah hari2 naik.so macam dah wajib pulak kan.so die ajak la aku teman.aku la dah lama gila nak naik basikal.memang semput gila la.tapi memang best.badan rasa segar jeee sebab aku dah lama tak jogging.nak beli basikal macam fizzal tak mampu.tapi teringin.sebab seronok sebab boleh sihatkan badan la.

1 comment:

  1. Ezaty.Dah lama rasa blog ni sgt cool. Sama mcm blog yg lama :))

    ReplyDelete