Wednesday, March 16, 2011

semua benda nak sama?

ok benda ni bukan baru lagi jadi.tapi aku rasa dah lama jugak aku pendam.kadang2 bila pikir balik sakit hati la jugak.tapi bila tak pikir and tak tengok apa yang berlaku makin menjadi2 pulak.saban hari and saban waktu aku tengok "minah" ni makin bermaharajalela dengan kelakuan tu.dengan kata lain die nak ramai kawan dengan orang2 glamour dengan usaha orang lain. aku tak pernah rasa aku femes ke apa ke ramai orang kenal.aku tak pernah terpikir benda2 tu.yang aku tahu niat aku nak carik kawan2 ramai2 supaya bila ramai kawan and aku akan maju sikit dalam perniagaan kecil kecilan aku.sebab aku mahukan duit.tapi apa yang sebaliknya "minah" ni lain pulak kerja die.huh!

memang la cakap kan kalau aku bersuara macam ni kata aku bajet la.ingat aku sorang je boleh kawan la apa la.tapi masalahnya semua orang dalam friend list aku die nak kawan apa jadahnya kan.ok bila aku dah hide kawan2 aku.die add orang2 yang sembang dekat wall aku.tak pon die die add orang yang ada dalam album aku.kononnya die mesti kwn jugak dengan kawan aku.bila aku jumpa kawan2 aku die nak jugak dikenali.wtfffffffffff la kan.sumpah semak la kau ni.

and paling aku nampak.die lepas dah add.die akan sembang dengan kawan2 aku tu.lepas tu die akan puji gambar kata la "awak ni cute la style lagi tu" so bila kita dah puji orang.orang pon xda point nak cakap apa.kalau xpuji balik macam tak best.so kita pon akan dapat la pujian free2.siottt la kau ni "minah".and paling penting like semua picture2 orang then lepas tu ko akan glamour la.sbbnya baik hati like pic orang.

so conclusionnya kau memang semak la weh and get a life la dude.

p/s : aku paling tak suka dikerumi oleh orang "bajet fashionita" sebabnya bila kita pakai apa2 die akan tak puas hati.yela orang "fashionita" ni kan pandai sesuaikan dalam semua apa benda pon.so die nak ubah kita supaya jadi macam die.relax sudah.ko nak pakai apa pakai r.so jangan la bajet sangat ok !!!!!!!!!!!!!!

2 comments: