Sunday, January 30, 2011

booth minggu ni pulak ;)

Hari sabtu

ok ni hari ketiga kami bukak booth di plaza alam central.so usaha mencarik duit kami bermula.hari ini agak penat sangat sebab ramai gila orang.and letih sebab banyak benda nak kene handle lagi.and ramai kawan2 yang datang dari kawan2 yang kenal jugak.so thanx sangat2 kepada sesiapa yang datang support kami.yang agak kelam kabut masa tu and mintak maaf jugak kepada sesiapa yang kami tak layan tu.sebabnya kami dah cuba yang terbaik tapi kita manusia sering buat silap.tak lepas dari benda2 macam tu kan.so ini la orang2 yang suwit datang ke booth kami.

Siti Bahijah Mumaiyizah


bahijah ni die follower dkt blog aku.aku suka baca blog die.best sangat2 sebab banyak gambar and tak bosan.first time bukak je terus berminat untuk stalker blog die lagi and lagi ;).die datang with her lovely mom,sister and friend.thnx sangat sebab sudi datang.


Aisha Amin

ok ini lagi tak sangka.sumpah tak sangka.sumpah sumpah.aku tak pernah expect dapat jumpa aisha amin ni.sebab aisha amin sapa la tak kenal kan.semua kenal die.and malam before aku nak pergi meniaga alfah twitter cakap aisha amin meniaga sama tempat dengan aku.sumpah aku teruja sangat.sebab aku segan nak jumpa orang2 macam die sebab die FAMOUSSSSSSSS kot.


tengok time aku tengah sembang dengan die ada orang peluk2 die.hahahhahaha.yes die memang famous.tak ada sapa boleh pertikaikan sebab die bergaya dengan cara tersendiri.suka tengok die.yeah masa aku pergi dekat die aku malu then aku ingatkan die balik yang die ada like status aku pasal nk meniaga2 jugak.so aku tak tahu la die ingat ke tak.tak apa janji dapat jumpa die.hhehehhe.


ok part riza aku malas cakap.riza memang sengal sikit.hahahhahaha.malas cerita.



tinggalkan booth kami di atas then serbu booth orang,  aku beli dua cardi and riza bli beg.boleh kan macam tu.kita nak carik duit dalam masa yang sama buang duit.bagus sangat2.


ok ni adek beradek aisha amin.dorang share 4 orang bukak satu booth.yeah masa aku pergi aku nampak seronok sangat sebab adek beradik boleh sepakat bukak sama2.suka sangat2.and adik die aku kenal dari tumblr.dorang sangat2 la friendly ;))



Aisha Ishak

ok dua orang gadis ni datang mula2 aku tak cam.sebabnya aku kadang2 lupa sikit orang.lagipon dorang gila stylish aku segan kot.tapi dorang sangat baik and sangat la friendly.so bila dah add kat fb baru la aku teringat dorang ni sape.sory sangat2.kita memang pelupa.hehehhe


Pepsi , Alfah , Redsya

ok ini jugak best sebabnya orang2 yang paling baik datang support aku punye booth.pepsi sapa tak kenal lagi kan.aku rindu gila dengan kau pep.sampai sanggup juai beg aku dekat ko dengan harga paling murah sebab kawan2 punye pasal.hahahahhaha.thanx support aku pep.

ok Alfah lagi la.dari hari itu cakap nak datang.ya kami sangat teruja sebab alfah sanggup turun dari jauh sebab nak support kami.thx alfah.and aku suka tengok alfah sebabnya ramai gila nak ambil gambar dengan die.kitaorang sentiasa support alfah sebab alfah pon support kitaorg meniaga.hehhe.lepak macam ni baru kenal siapa alfah sebenarnya.hahah.macam2 cerita kua.hehhehe.kelaka.

ok resdya? hahhaha.kawan agak lama jugak dari zaman2 myspace dulu.hahhahah.lama kawan.ni baru first time jumpa.jumpa peluk2 cium.die baik sangat.and cumil kot.hhahhahahahha.seronoknya jumpa korang2 ni.sumpah macam nak ulang lagi je macam ni.


                                                                        Tira Medan

ok ni budak kecik comei ni dah tangkap gambar masa dekat booth aisha amin tu.hehhe.ingat dah tak jumpa dah.tapi die ajak2 kawan2 die naik atas beli barang.hahahha.comei gila la budak ni.sangat2 la friendly.thnx sebab datang booth kita ;))



                                                                           Fiza Fussy

ok ni fiza.heheh.die kawan dekat facebook aku.yeahhh.thx sebab datang and beli barang kita ;))


                                                          
                                                                          Nik Afifah


ni kawan dekat tumblr.sweet kan.memang sweet,datang dua kali tak silap kat booth kitaorang.nice to meet you nik.thx sbb beli barang kat kitaorang.nanti jumpa lagi ya ;)




Nurul and Izzah

pagi before aku nak siap2 pergi mandi.aku terbaca twitter yang die akan turun ke plaza alam central untuk pergi ke booth aisha amin and the same time datang ke booth aku.hahhaha.betul2 teruja sangat.dorang sangat la friendly.aku suka cara dorang sebab dorang tak sombong walaupun dah famous.sebenarnya nurul aku dah pernah jumpa masa aku lepak pakli dulu.tapi izzah aku baru first time jumpa.hahha.thx sangat.korang sangat la baik.thx sebab singgah ke booth kami ;)).


ok disebabkan aisha amin open booth die ramai yang singgah ke booth kami jugak.alhamdullilah sangat2.thx sangat2 korang sebab sudi datang ke booth kami.dapat kawan baru.dapat jumpa kawan2 baik.dapat jumpa icon fashion.sumpah best.

Last Day

Nurul Afiqah

ni sweet sebabnya ada jugak sembang dengan die dekat fb.so die sanggup datang ke booth kami.hahahha.thx yeah sebab sudi datang and beli baju kat gerai kami ;)))



                                                                             Sha Dia Danish


sha ni datang ke booth kami senyum2.hehhehe.die datang with her bf.die beli cardi dekat booth kami.thx sha sebab datang ;)))





 hari ini sale agak kurang.sebab hujan sepanjang hari.tak apa.sebabnya semalam  pon dah cukup ok sangat2.hari ini jumpa dua gadis comei.thx sebab sudi singgah booth kitaorang.

so ok penat sangat.ye meniaga sangat la penat.macam2 kene tempuh.sedih pon ada.yela nak buat macam mane hati tak sama kan.tak apa la janji aku happy sebab duit untuk bulan 3 dah semakin cukuppppppppppppp ;))))).

p/s :mybe akan sambung booth dekat situ lagi and akan carik barang2 baru.







9 comments:

  1. Best nya zaty! Jealous je tgk. Bqah nak sgt pi tgk zaty kat sana, tp transport tak dak. Sorry tau!

    ReplyDelete
  2. wah yke.rugi kalau x leh jmpa biqah skli.xpe nt kalau zty da bukak booth lg zty tw k ;)

    ReplyDelete
  3. zaty yang aisha amin tu adik beradik dia tu 2 org kt bawah tu ke?
    if yes, yg tgh2 tu sure dh kahwin
    n she is married with my uncle!
    ;)
    wat a coincidence
    anyway congratulation for ur booth
    kau mmg busines minded
    :P

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. yeay best first time jumpa zaty. nanti kalau ada lagi bagitau lah eh ehh HEHEH :D

    ReplyDelete
  6. Hey sis, sampai bila booth sis bukak? this friday ada lagi tak? Nakkkk pegiii :D

    ReplyDelete
  7. Nice meeting you guysssss! Hehehehe :D Next time nak buat sales bgtau yeaaa :)
    Btw, nak gmbr tu boleh? I linkkan balik dekat blog u nanti :)

    ReplyDelete
  8. haah tu adek beradik ainil.wah yke.xslp ak mmg dh kwin pn.rse btl la tu apa yg ko ckp tu.hee.btw thx ainil.besa la niaga kecil kecilan je dlu ;))

    sigmazataz - ha act ni kwn i yg urskan smua.i just byr je kt die.hee

    tirah yeah best kan.ok2 nt i gtw k ;))

    nazura - act kitaorg bukak weekend je.and akan da lg nt.mybe next 2 week

    behahaha - hehehe.ok blh je ;))

    ReplyDelete
  9. boleh tau macam mana nak join bukak booth dekat plaza alam nih? pleaseee... i rase kita mpunyai minat yg sama, bukak booth,,
    apa2 visit my blog:
    http://neknaz.blogspot.com/

    ReplyDelete